Club de lectura de llengua catalana (nivell bàsic)
Biblioteca: Biblioteca Camp de l'Arpa - Caterina Albert
Adreça: Indústria, 295
Telèfons: 93 450 86 46
Descripció: Adreçat a persones amb un nivell bàsic de català que volen llegir i conversar en català per guanyar fluïdesa. Aquest club també vol fer conèixer la tradició literària contemporània en llengua catalana.
Incompatibilitats:
Observacions: Normativa bàsica dels clubs de lectura:
- Per participar en els clubs de lectura cal disposar de carnet de biblioteques.
- Si hi ha llista d'espera, es perd la plaça en fer dues faltes d'assistència sense justificar.

Nombre de sessions: 9
Habitualment els clubs de lectura consten de nou sessions. De tota manera, puntualment aquest nombre pot variar per determinades circumstàncies.

“De cara a aconseguir una comunicació més àgil amb els conductors del club de lectura que Biblioteques de Barcelona fa amb el Consorci de Normalització Lingüística, i amb l’objectiu que puguin compartir materials relatius a les lectures treballades, us informem que compartirem les adreces de correu electrònic de les persones inscrites en aquest club de lectura amb el Consorci de Normalització Lingüística.
Per tant, en formalitzar la inscripció donareu el consentiment per a la citada comunicació de les vostres dades personals.
Per a la vostra seguretat, us informem que des del Consorci de Normalització Lingüística només podran fer servir aquestes adreces de correu electrònic amb aquesta finalitat, és a dir, amb qüestions relacionades amb el club de lectura i que un cop finalitzada l'activitat les eliminaran. Per a mes informació sobre el tractament de dades pots consultar la nostra política completa de protecció de dades a: https://ajuntament.barcelona.cat/biblioteques/sites/default/files/politica_privacitat.pdf

Conductora: Mercè Gómez

- 17 d'octubre de 2024: Dolors Berenguer. Accents (Castellnou)
- 14 de novembre de 2024: Montserrat Roig. El temps de les cireres (La Mar de Fàcil)
- 12 de desembre de 2024: Jane Austen. Orgull i prejudici (Tàndem)
- 9 de gener de 2025: Edmond Rostand. Cyrano de Bergerac (Adapta)
- 13 de febrer de 2025: Alexandre Dumas. La dama de les camèlies (La Mar de Fàcil)
- 13 de març de 2025: Pere Calders. Històries corrents (Eumo)
- 10 d'abril de 2025: Eugènia Salvador. Històries de llegenda de Catalunya: quan encara no ho era (La Mar de Fàcil)
- 8 de maig de 2025: Charles Dickens. Temps difícils (Castellnou)
- 12 de juny de 2025: Manuel de Pedrolo. Joc brut (La Mar de Fàcil)
 
Nombre de places: 15
Duració de cada sessió: 1h / 1:30h
Número de sessions: 9
Dates: Dijous 17 d'octubre (12:00-13:00 h)
Dijous 14 de novembre (12:00-13:00 h)
Dijous 12 de desembre (12:00-13:00 h)
Dijous 9 de gener (12:00-13:00 h)
Dijous 13 de febrer (12:00-13:00 h)
Dijous 13 de març (12:00-13:00 h)
Dijous 10 d'abril (12:00-13:00 h)
Dijous 8 de maig (12:00-13:00 h)
Dijous 12 de juny (12:00-13:00 h)
Període de pre-inscripció: Del 9 de setembre de 2024 a les 16 h. al 12 de juny de 2025 a les 00 h.
 

Actualment aquest curs no té obert el període de pre-inscripció.