Fermentant sabors i sabers
Biblioteca: Biblioteca Sofia Barat
Adreça: Girona 64
Telèfons: 932317767
Descripció: : Et convidem a participar en una activitat on experimentarem amb l’elaboració d’aliments fermentats, mentre compartim històries i memòries del barri de la Dreta de l’Eixample i del Mercat de la Concepció.
Aprendrem el procés de conservació d’aliments mitjançant la fermentació, però anirem més enllà: proposem una fermentació poètica. A partir de les converses que vagin sorgint, connectarem els aliments amb significats, sabers i relats que també volem conservar. Fermentar, en aquest cas, serà també una manera de pensar juntes què val la pena preservar.

Els Sabors i sabers que preservarem, seran compartits en una degustació col·lectiva el Dissabte 7 de febrer de 2026 a les 12h al pati del recinte de la Biblioteca Sofia Barat.

Activitat en el marc del programa Ex-Libris de Homesession en col•laboració amb Biblioteques de Barcelona i Fundació ”la Caixa”, ICUB-*Ajuntament de Barcelona i OSIC-Generalitat de Catalunya.

Organitza Biblioteca Sofia Barat i Mercat de la Concepció
Incompatibilitats:
Observacions:
 
Nombre de places: 20
Duració de cada sessió: 1.30h
Número de sessions: 1
Dates: Dijous 11 de desembre (11:00-12:30 h)
Període de pre-inscripció: Del 29 de setembre de 2025 a les 00 h. al 11 de desembre de 2025 a les 10 h.
 

Actualment aquest curs no té obert el període de pre-inscripció.